بازاریابی آنلاین

استفاده از ویدئو

ما روز به روز شاهد افزایش انواع و اقسام روش های تبلیغات اینترنتی وافزایش رویکرد استفاده کسب و کار ها از این فرآیند هستیم، در این مقاله که بخش دوم روش ها و راهکار های تبلیغات اینترنتی است سعی داریم تا فرآیند استفاده از ویدئو را برای دانشجویان دوره دیپلم بازاریابی ارائه دهیم .

این مطلب کاملا متناسب با کشور ایران می باشد . و تمامی افرادی که به نوعی با اینترنت سروکار دارند می توانند از آن استفاده کنند .

در سال های اخیر بهره گیری از تلفن های همراه هوشمند و شبکه های اجتماعی تا حدی زیاده شده که کمتر کسی را می توان پیدا کرد که در روز حداقل چند کلیپ ویدئوی با گوشی خود تماشا نکند .

این یک فرصت بسیار عالی و بزرگ برای بازاریابان اینترنتی است ، امروزه دیدن ویدئو های کوتاه به یکی از متداول ترین عادات روزمره ی مردم تبدیل شده است .

شما هم دست به کار شوید و بخشی از مطالب بازاریابی خود را به صورت ویدئو در آورده ودر سطح فضای مجازی از جمله اینستاگرام و تلگرام ارسال کنید .

محتوای این ویدئو ها می تواند آموزش و یا هر نکته ی دیگری در ارتباط با محصولات و یا خدمات شما باشد .

شما می توانید نحوه ی خریداری و همچنین مقایسه محصولات خودتان با محصولات دیگران را در این ویدئو ها بگنجانید .

هر چقدر این عملیات را به صورت تخصصی به نمایش بگزارید همانقدر بیشتر مورد توجه قرار خواهید گرفت .

تمامی این فرآیند ها منجر به جلب اعتماد مشتریان خواهد شد . و در نهایت شما در این معامله برنده خواهید بود .

یکی دیگر از مزیت های این نوع از تبلیغات این است که شما نیاز به تجهیزات پیشرفته ندارید و می توانید با گوشی موبایل خود نیز اقدام به فیلم برداری و انتشار آن در شبکه های مجازی نمایید .

درباره مدیر

1 پاسخ به انواع روش های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی قسمت دوم
  1. سلام ممنونم مطلب فوق العاده ای بود با سپاس


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما تماس بگیرید !